fredag den 7. marts 2014

DIY: Opbevaring til ørestikker

Jeg har haft denne ide rigtigt længe og nu skulle det så være... Jeg har så mange ørestikker, som jeg enten har købt eller lavet selv og jeg står hver morgen og bruger tid på at finde det helt rigtige par til outfittet - hvor dumt, når man kan farvesortere de mange smykker, ik ;-)

Jeg fandt en fin lille papæske i Søstrene Grene og gik i gang!

Jeg har brugt: lamineringslommer (med hologram - fejlkøb - skulle have været uden :-), mønsterpapir, nål og saks. 

DIY i ord:
1) Papir klippes til, så det passer til æsken 2) papiret lamineres og klippes til 3) Stik huller i til ørestikkerne med en tyk nål 4) Sæt ørestikker i papiret og Voila: ny opbevaring af dine ørestikker :-)






Rod:




Projekt: "Få styr på rod":



Min mappe fra Panduro med alt mit mønsterpapir - velfungerende opbevaring :-)

Mål hvor høje papirene skal være, for at kunne være i æsken!

Papirene lamineres...

Klippes... husk at runde hjørnerne af, så de ikke bliver skarpe!


Stik huller til dine ørestikker med en nål






Voila!!






*Karina*

13 kommentarer:

  1. super smart ide den hapser jeg .. tak :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det en super ide og det ser rigtig godt ud

    SvarSlet
  3. Hvor er det en super ide og det ser rigtig godt ud

    SvarSlet
  4. Aijh,- sikke da en genial idé. Den tror jeg, jeg skal gøre brug af til min datters øreringe. Så det kan være, jeg på et tidspunkt laver en 'copy-paste' på min blog (og henviser til din).
    Ønsker dig en dejlig weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du da meget gerne gøre :-) Og fedt hvis du også kan bruge idéen :-)

      Slet
  5. Jamen altså - så bliver det ikke bedre.. :) Det er da virkelig en brugbar idé for hvor kan man bruge lang tid på at finde et makkerpar i rodet af øreringe.. :) Tak for tippet og for at dele ud af din kreativitet!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Sofie :-) Dejligt at du kunne bruge min ide :-)

      Slet
  6. Det var dog en fremragende ide, jeg har ca 800 par øreringe (næsten), jeg vil straks gå i gang, og så kan jeg også indvie min nye lamineringsmaskine.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...