tirsdag den 3. september 2013

Sommerens hæklerier...

Jeg har ikke blogget meget i løbet af sommeren, for jeg har stort set været udenfor HELE TIDEN! Sikken en dejlig sommer vi har haft!!

Og så har jeg fået hæklet en masse:


Sutsko til min søsters veninde, der skulle giftes og skulle have noget, hun kunne hoppe i, når stiletterne gnavede for meget :-)



Etuier til markederne over sensommeren
Se opskrift på firkanterne her


En taske, som min søster hapsede :-)

Armbånd i massevis 
Opskrift er herfra



*Karina*

5 kommentarer:

  1. Ja det har været en dejlig sommer. Forstår godt din søster hapsede den taske - den er skøn :-)

    SvarSlet
  2. Hihi, hvor er de søde de sko :)

    SvarSlet
  3. Jeps - en dejlig sommer og den fortsætter lidt som en skøn sensommer :-) Skønne sager du har fået hæklet :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...