søndag den 14. april 2013

Nedtælling...

Så er der nedtælling til min penne-vennejagt, som du kan læse mere om og tilmelde dig her inden 15. april. Husk at skrive dit navn, adresse og blognavn til kpeschardt@yahoo.dk.

Men det kom som en overraskelse...

for mig, at jeg jo ikke selv kan deltage, for hvordan kan jeg det, når jeg skal koble folk sammen i al hemmelighed - for jeg kan jo ikke koble mig selv til nogen i al hemmelighed :-/ Det ville i hvert fald ikke være hemmeligt for mig og den jeg koblede mig selv til og så ville det halve af idéen gå tabt!!

Da jeg først satte legen i gang var det altså ikke helt gennemtænkt i forhold til min egen deltagelse :-) og så tænkte jeg, at mine hemmelige små pakker da ikke skal gå til spilde... nej vel :-)

Derfor vil jeg i stedet trække lod blandt mine (i skrivende stund) 132 søde faste læsere og sende mit bidrag til én af jer :-)

Og hvem det bliver afslører jeg først... senere her på bloggen ;-)

Rigtig dejlig søndag!

*Karina*




4 kommentarer:

  1. Ellers trækker du da bare lod mellem de som deltager og sender til den person :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ku jeg selvfølgelig også - men nu bliver det en lodtrækning af alle læserne :-)

      Slet
  2. Jeg har prøvet at maile dig i dag men har intet svar fået. Jeg har ikke modtaget en mail i går med adressen på en penneven.

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...