lørdag den 9. februar 2013

Hæklekursus og garn graffiti

I uge 6 var der emneuge på den skole, hvor jeg arbejder og jeg havde i den anledning et lille begynderhold af piger på et hækle-værksted og her er nogle af de ting de fik lavet... og sidst men ikke mindst billeder af vores fine garn graffiti på skolen!!

Der blev lavet fine monstre... 

Pæren kan du se her

 Nøglekæder...


 En ugle og nogle sjove bolde...


 Armbånd i massevis...
Disse er inspireret af dette billede her
 






Og brede armbånd ud fra denne opskrift


Pigerne blev bare så dygtige i løbet af ugen og jeg er sikker på at flere vil tage hæklingen op derhjemme efter denne hyggelige uge - og hvis I kigger med, tøser: skide godt gået og tak for nogle dejlige dage :-) 

Her er så billederne af vores garnbomber :-)











Det er ægte street-artists, som står i snevejr og laver garn graffiti!! Respekt!! :-) Og flot blev det - nu må vi se, om det får lov at hænge der til vi vender tilbage efter vinterferien... og ellers tænker jeg, at pigerne (og jeg) har fået en sjov oplevelse sammen og jeg har allerede hørt en lille fugl synge om, at nogle af pigerne (de forbliver selvfølgelig anonyme :-) vil give den gas med garn bomber, der hvor de selv bor - så Garn graffiti - here we come!!

*Karina

2 kommentarer:

  1. Garn grafitti er super hyggeligt - det giver glade farver til det kedelige vintervejr :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...