tirsdag den 17. januar 2012

Notesbogen fik nyt look

Notesbog med stof



DIY: Jeg har brugt det samme princip, som når skolebøger skal bindes ind. Stoffet er "limet" på med dobbeltklæbende tape - man kan nok også bruge almindelig skolelim. Indtil da har jeg lavet denne notesbog, hvor stoffet er "limet" på med dobbeltklæbende tape. Det blå rygstykke er syet på det pinkblomstrede stof inden bogen er bundet ind. Indeni er ombukket "skjult" af et stykke lyseblåt papir.
Som ny blogger glemte jeg helt at tage billeder af "processen", men det er langt fra den sidste bog, jeg laver, så en DIY i billeder kommer! Jeg har desuden planer om at sy et aftageligt betræk til en notesbog - kommer senere...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...